Carlos Motta

 
Carlos Motta je rođen u Kolumbiji, a živi u New Yorku. Njegovi radovi predstavljani su na samostalnim izložbama u PS1/MoMA Contemporary Art Center u New Yorku, Institute of Contemporary Art u Philadelphiji, Konsthall C u Stockholmu, Fundación Alzate Avendaño u Bogoti, Smack Mellon u Brooklynu te Art in General u New Yorku, a uključeni su u grupne izložbe kao što su nadolazeći X Biennale de Lyon 2009, The Greenroom u CCS Bard Hessel Museum of Art u Annandale-on-Hudson (New York), Soft Manipulation u Casino Luxemburg te Democracy in America, Creative Time (New York), među ostalima.
 
Predstavljanje
subota, 05.07.2009. u 19.00
HDLU
Trg žrtava fašizma bb

 
1Koristeći se medijima fotografije, videa i instalacije te strategijama karakterističnim za dokumentarne žanrove i sociologiju, Carlos Motta postavlja pitanja o vladajućim strukturama i utjecajima političkih događaja te nastoji predložiti alternativne načine interpretiranja povijesti. U zagrebačkoj prezentaciji Carlos Motta će predstaviti radove nastale od 2005. do danas. Među recentnim projektima o kojima će biti riječi je video instalacija i internet arhiv The Good Life(2005-2008) sastavljen od preko 400 video intervjua snimljenih u Bogoti, Buenos Airesu, Caracasu, Guatemali, La Pazu, Managui, México Cityju, Panami, Santiagu, San Salvadoru, São Paulu i Tegucigalpi koji pokrivaju teme poput individualnog doživljavanja vanjske politike, demokracije i upravljanja. Rad The Immigrant Files: Democracy is Not Dead; It Just Smells Funny postavlja pitanje: Što se događa kada se demokracija uzme zdravo za gotovo? ProjektLeningrad Trilogy (2006.) fokusira se na Petrograd kao grad sukoba, mjesto suprostavljenih ideologija, literarnih muza i svjedoka političke pobjede i poraza dok je rad Soa Cycle sastavljen od skupine instalacija i videa i problematizira The School of the Americas – kontroveznu školu Sjedinjenih Država odgovornu za treniranje latinoameričkih vojnika te njihovu edukaciju na polju vojnih strategija, protunapadačkih tehnika i ratnih taktika još od 1946. godine. Projekt pritom istražuje procese konstruiranja ideologije moći i dominacije korištenjem retoričke taktike, vojne edukacije i ekonomske ovisnosti tijekom i nakon Hladnog rata. Upotrebom videa, crteža i tekstova, audio instalacija, fotografija i publikacije s novinskim printevima, pokazuje se i propituje genealogija uplitanja Sjedinjenih Država u Latinsku Ameriku te njezino kasnije predstavljanje kao emblema ‘slobode’ i ‘demokracije’.